2022., Vol. 51, No. 1
Dario Marić
Das prosodische Muster bei der Äußerung von Unfassbarem im Deutschen
– str. 5
(izvorni znanstveni rad)
Iva Lučev, Lucija Lukić Jakopčević i Višnja Špiljak
Iskustva predavača stranih jezika struke u visokom školstvu Republike Hrvatske u online nastavi 2020.
– str. 23
(izvorni znanstveni rad)
Daliborka Sarić i Majda Bojić
Reforma portugalskoga pravopisa
– str. 55
(pregledni rad)
Vildana Dubravac
Explicit and implicit knowledge of English tenses of primary school EFL learners in Bosnia and Herzegovina
– str. 77
(prethodno priopćenje)
Manuela Karlak, Rahaela Varga i Ivana Ćosić
Kompetencije za poučavanje djece rane i predškolske dobi engleskom kao stranom jeziku
– str. 105
(stručni rad)
Prikazi
Alene Moyer (2021) The Gifted Language Learner: A Case of Nature or Nurture?
– str. 127
Jasenka Čengić
XXXV. međunarodni znanstveni skup HDPL-a: Jezik u digitalnom okruženju
– str. 131
Ana Mikić Čolić i Maja Glušac
X. međunarodni znanstveni skup Dijete i jezik danas: Čitanje u suvremenom okruženju/Reading in Contemporary Context
– str. 137
Ivana Trtanj