2021., Vol. 50, No. 2
Gordana Hržica, Marina Čamber i Ana Kaštelančić Igrc:
The Acquisition of Croatian prepositional phrases by mono- and bilingual children
– str. 159
(izvorni znanstveni rad)
Nataša Pavlović i Goranka Antunović:
Towards acquiring post-editing abilities through research-informed practical tasks
– str. 185
(izvorni znanstveni rad)
Hrisztalina Hrisztova-Gotthardt i Réka Werner:
Improving the fairness of ECL listening tests by detecting gender-biased items
– str. 207
(izvorni znanstveni rad)
Tanja Đurić:
Suvremeni informacijski i komunikacijski alati u provođenju nastave stranoga jezika na daljinu
– str. 235
(prethodno priopćenje)
Marina Mrazovac:
Humor u nastavi stranoga jezika
– 267
(pregledni rad)
Ivana Bašić i Marina Zubak Pivarski:
Nastavnička i studentska procjena u procesu definiranja i (pre)vrednovanja ishoda i sadržaja kolegija Analiza engleskih tekstova
– str. 279
(stručni rad)
Kristina Katalinić:
Studentska procjena važnosti usvajanja pravilnoga izgovora u mađarskom kao stranom jeziku
– str. 303
(stručni rad)