Preskoči na sadržaj

Strani jezici

časopis za primijenjenu lingvistiku

  • O časopisu
  • Obavijesti
  • Uredništvo
  • Etički kodeks
  • Upute za autore
  • Upute za recenzente
  • Arhiva
  • Impressum
  • Kontakt
  • Hrvatski
    • Hrvatski
    • English
  • Prijava rukopisa

Vol 42. (3)

2013., Vol. 42, No. 3

Janez Skela i Urška Sešek
PORTRAITS OF TEAMWORK IN THE EFL CLASSROOM: IMPLEMENTING A TEAM TEACHING MODEL FOR IMPROVING STUDENT TEACHERS’ PRACTICE TEACHING
(izvomi znanstveni članak) str. 228

Ana Bratulić
A CONTRASTIVE ANALYSIS OF THE VOCABULARY COMPONENT IN TWO EFL COURSEBOOKS: PUTTING THEORY INTO PRACTICE
(izvomi znanstveni članak)  str. 257

Zrinka Fišer
ODNOS STRATEGIJA UČENJA JEZIKA I OSTALIH INDIVIDUALNIH ČIMBENIKA: ŠTO KAŽU ISTRAŽIVANJA?
(pregledni članak) str.  279

Jakob Patekar
STRATEGIJE SLUŠANJA U NASTAVI STRANOGA JEZIKA
(pregledni članak)  str. 293

Ksenija Benčina i Tatjana Klobučar
OILING THE WHEELS OF CONVERSATION: TEACHING DISCOURSE MARKERS TO INTERMEDIATE AND UPPER-INTERMEDIATE STUDENTS
(stručni članak) str. 307

PRIKAZI

Sanja Vičević Ivanović
PRIKAZ GRAMATIKE TALIJANSKOG JEZIKA ALLEGRAMMA AUTORICA HAJDI KLARIĆ I LORENE LAZARIĆ
str. 323

Ponosno pokreće WordPress