2024., Vol. 53, No. 1
***
Dario Marić
Treba li poučavati intonacijske obrasce stranoga jezika navodeći studente da ih čitaju, ponavljaju ili ih pak treba evocirati?
– str. 5
(prethodno priopćenje)
Ivana Cindrić
Early language learning in Croatia: Exploring foreign language representation and participation trends in kindergartens (2008/09 – 2022/23)
– str. 23
(pregledni rad)
Igor Ivašković
Iskustva i potrebe u učenju hrvatskoga kao stranoga jezika na području poslovanja i ekonomije
– str. 47
(prethodno priopćenje)
Mia Batinić Angster i Marco Angster
Building MaLi, a Croatian-Italian bilingual child corpus
– str. 69
(prethodno priopćenje)
Morana Drakulić
Vjerovanja studenata nefilološkoga studija o učenju stranoga jezika
– str. 89
(stručni rad)
Mirna Petanjek
Stručna rasprava kao nastavna metoda na poslovnome njemačkom jeziku u online okružju i njena učinkovitost
– str. 109
(stručni rad)
Prikazi
Maja Anđel
Okrugli stol povodom 50 godina izlaženja časopisa Strani jezici
– str. 139
Gordana Čosić
Izvješće sa skupa „XI. međunarodni znanstveni skup Dijete i jezik danas: Jezik udžbenika – udžbenici jezika“
– str. 143
Forum
Anđel Starčević
In memoriam profesoru emeritusu Damiru Kalogjeri
– str. 147